1. fejezet

Sziasztok!

Tudom, rövid lett, de ebben a fejezetben csak le akartam írni a szerintem történetét a Viadalnak. 


A kapitólium elleni lázadás után, Snow elnök nem hagyhatta, hogy ez még egyszer megtörténjen.
 Rögtön, amint minden túlélő megkapta szálláshelyét a tv-ék bekapcsolódtak és Snow mondani kezdte a beszédet.
 - Panem népe! Mint tudjuk az elmúlt hónapokban történt meg a háború elfojtása. Több mint 78.000 ember vesztette életét ebben a szörnyű időszakban. Hosszú tárgylakozás után, úgy döntöttünk, hogy a háború visszatartása, és a kapitóliumi emberek szórakoztatása miatt létrehozzuk Az Éhezők Viadalát! Minden 25. évben lesz egy Nagy mészárlás, melyen különleges sorsolásokat, aréna építéseket hajtunk végre. De ez még messze van, így hát elmondanám a Viadal lényegét! Minden körzetből 2 játékost sorsolunk ki, egy fiút és egy lányt! 24 játékos állja körbe a bőségszarut, melyben fegyverek és élelmiszerek találhatóak, esetlegesen a túléléshez való eszközök. Az ifjakat 12-től 18 éve korig sorsoljuk ki. Ők egymás életére törnek! Minden körzetnek lesz egy mentora, akinek kell választani közülük. A fiút, vagy a lányt. Ő küldhet nektek ajándékokat, gyógyszereket, fegyvereket, élelmiszereket! Természetesen ezt a támogatók pénzéből. Lesz még egy ceremónia, amin a stylistok segítenek előkészülni! Aztán a kedvenc műsorvezetőkel, lesz egy interjú, amin a viadal felkészüléséről, a családotokról, és a véleményekről kérdezik majd a kiválasztottakat! Felkészülés egy jól felkészített teremben, hol majd a játékmesterek néznek meg és pontoznak! - fejezte be a monológját, majd megszólalt a himnusz és panem jelképe jelent meg a képernyőn.
 Anyám, a húgom és a bátyám meg én meredten néztünk a képernyőre.
 - Lauren, nem fognak kisorsolni - simította meg a vállam anya. Persze, természetesen csak nekem kell a nevek között lennem. A bátyám már 21 éves, a húgom meg csak 8, de érettebb a koránál.
 - Tudom, anya. - mondtam.
 Alig mondtam ki a szót és csöngettek. A bátyám rohant az ajtóhoz. Nyilvánvaló. A barátnőjét várta.
 De amint kinyitotta csalódott. Csak részletesebb leírást hoztak az Éhezők Viadaláról.
 A nyertesnek új ház, nyerteskörút, esetlegesen a családja és Ő nem kerül be többet a nevek közé.
 Nick csalódottan ül vissza a székre.
 - Nem Kelly volt - motyogta.
 - Tudom, - mondtam és megpaskoltam.
 Nick, nem az a helyes fiú. Szemüveges, gyenge és lelapult haj. De a boldogságot megérdemli. Kelly biztosítja neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése