5. fejezet

 - Lauren! - ölelt meg. Mindig is úgy kezelt, mintha a húga lennék.
 - Kelly, miért nem jöttél? Nickolas várt.
 - Sajnálom, késtem. De...
 - De?
 - Nem most kéne elmondanom.
 - Kelly, ha nem most, akkor mikor máskor?
 - A Viadal után.
 - Szerinted visszatérek? - mosolyodtam el.
 - Van esélyed. És senki nem tudja mi lesz ott, tehát egálba vagytok.
 - Kivel vagyok egálban?
 - A többiekkel. - észre sem vettem, de elterelte a szót, a kérdésemről.
 - Szóval?
 - Mi szóval?
 - Kelly, nem tereld tovább a szót. Idő van. Kevés idő. Mi van a, De... résszel?
 - Jól van. Figyelj. A bátyád és Én... - felhúztam a szemöldököm - szakítottunk.
 - Mi van?! De hisz már 6 éve vagytok együtt, és most...? - csordultak ki a könnyek a szememből. A bátyámnak Kelly volt az egyetlen lány aki foglalkozott vele. (családon kívül) És most őt is elveszti. Nem kívánok neki rosszat. Megérdemli a boldogságot, de azt is elvették tőle. Az élet nem igazságos.
 Kellynek szóltak, hogy menjen ki. A lány nem ellenkezett, csak annyit mondott.
 - Sok sikert Lauren.
 Ismét csak 2 perc múlva berontott Mary. A legjobb barátnőm.
 - Istenem! Miért neked kell menned?! - sírt.
 - Nyugodj meg Mary! És ha nyerek? Elbújok, meg minden.
 - Deh, deh - kapkodott levegő után.
 - Nincs de. Majd összeszerzek valakit aki ssegít nekem. Vagy én segítek neki.
 - És ha megöl?
 - Akkor megöl. Legalább hamarabb vége lesz - apró mosoly jelent meg a számon. A saját halálom gondolatára elmosolyodom. Nem lesz nehéz így ölni.